LgS* Forum Index

LgS*
team LegendS

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Bienvenue chez les LgS* 
Exclamation
Exclamation

IMPORTANT!!!!!!!
notre team a demenage! ciquez ICI
ATTENTION
Goto page: <  1, 2

Post new topic   Reply to topic    LgS* Forum Index -> LgS* -> MESSAGE IMPORTANTS
Previous topic :: Next topic  
Author Message
samir24
Administrateur

PostPosted: Sun 25 Jan - 13:14 (2009)    Post subject: ATTENTION Reply with quote

Crying or Very sad

Back to top
Publicité

PostPosted: Sun 25 Jan - 13:14 (2009)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
T.Montana

PostPosted: Thu 19 Feb - 21:06 (2009)    Post subject: ATTENTION Reply with quote

oula, je suis pas encors dans la team, et sa n'as pas l'air d'etre tres gay ici... enfin je dit sa, je dit rien finalement je ne pense pas etre accepté vu ce que je dit mais si c'est le cas, autant resté en solo lol. bonne continuation au quelques uns d'ici!!!

Back to top
samir24
Administrateur

PostPosted: Mon 23 Feb - 12:35 (2009)    Post subject: ATTENTION Reply with quote

dsl mais c normale qui y a personne car onj a change d'adressse (de team) http://teamxo-k.ogameteam.com
a+

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 07:35 (2019)    Post subject: ATTENTION

Back to top
Post new topic   Reply to topic    LgS* Forum Index -> LgS* -> MESSAGE IMPORTANTS All times are GMT + 1 Hour
Goto page: <  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Index | Administration Panel | Free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation